It's Me :D

peace ((=

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Monday 27 February 2012

Hari Jadiku

Hye semua . ha !! tahu tak 28 nov tu hari ape ??
hari jadi Ferra la.
meh sini Ferra nak share sikit , nie hadiah dari kawan-kawan Ferra . nak tahu berape umur Ferra ?? ehehehe . biarla rahsia .
thanks untuk semua hadiah-hadiah nie . untuk kawan-kawan yang dah bagi hadiah serta wish untuk Ferra .
Ferra sangat-sangat menhargainya <3 . sayang korang . yang paling Ferra suka tu semua barang-barang tu semua comel-comel belaka . Ferra suka sangat <3 <3 . thanks a lot guys . 

No comments:

Post a Comment

LOVE

LOVE
hmm .... Ferra ... seorang yang tak tahu soal percintaan ini seperti apa ??? Ferra hanya boleh nampak kebahagiaan percintaan orang lain ...... tetapi ferra sendiri pun Ferra tak tahu ..... hmm ... macam Ferra nie busybody sangat kan ??? hihihiiiii ! tak taw !!!!! entah la .... kenapa jadi macam tu pula .. ???? tapi tak pe .... biarlah ia berlalu sendiri tanpa ferra tahu .... =D =D =D

My roomate

My roomate
Erra Fazira ... u is the best darl .. thanks coz da jadi kawan yang sangat baik ..... walaupun you cam murai tapi u tetap .... best ...hihihiiii !

hidup anda !!!!!

hidup anda !!!!!
warnai lah hidup anda dengan keceriaan dan kebahagiaan seperti gambar nin >>>>

It's Me... lah ..

It's Me... lah ..
I will try my best ....in my life .. sape tahu maksud nama saya nie ... saya masih tak paham apa maksud disebalik nama ini ..hihihiii ! tapi tak pe ... maksud tak penting .. yang penting bahagia ... ;-)

Syarikat Technology Park Malaysia Corporation ...

Syarikat Technology Park Malaysia Corporation ...
ini entrance ke College Ferra ...sape-sape yang nak pergi ...ini lah tempat nya.... College ini agak private sikit .. so ramai yang tak kenal .. tapi ini adalah college yang terbaekkkkkkkkk !!!!

semasa saya di sekolah sewaktu dahulu kala .....

semasa saya di sekolah sewaktu dahulu kala .....
hihihiiii ! agak innocent ...ape-ape pun kami tetap bersatu walaupun sekarang sudah menjalani kehidupan masing-masing .... hope we keep in touch !!!

pelbagai kelab saya masuk ..... antaranya yang ini >>>>

pelbagai kelab saya masuk ..... antaranya yang ini    >>>>
saya AJK di kelab Bowling Jaguars .... saya tak la pandai main bowling ... selalu juga masuk longkang ... tapi jangan ingat tak strike ..... ade strike taw .... =P

Inilah kehidupan saya sekarang ....

Inilah kehidupan saya sekarang ....
sekarang saya sudah pun melanjutkan pelajaran di Technology Park Malaysia College .

Ahli club Bbowling Jaguars

Ahli club Bbowling Jaguars
gambar semasa tournement ... baru jer beberapa hari saya dan aiena syakira masuk college ... terus kami diambil sebagai pemain bowling ........

Siapakah mereka ??????

Siapakah mereka ??????
inilah orang kuat di college .... teror bermain bowling .... first time yang berlaku da;am hidup saya sebagai pelajar college ....

kusyuk mendengar arahan kak PC

kusyuk mendengar arahan kak PC
yang pakai tudung line putih tu namanya nani ... yang tengah betulkan tag tu namanya letchemy .. yang pakai tudung coklat tu kak PC .. namanya kak fafai ..yang duduk yang duduk sebelah kiri azwan azemi tu pula namanya wawa .. hihihiiii ! ..inilah kumpulan kami yang tak tahu lagi sama ada berjaya atau tidak ????

siapakah gerangan itu ?????

siapakah gerangan itu ?????
hihihiiii !inilah hero dalam kumpulan kami ....yang kene tutup mata tu namanya Azwan Azemi .... tok wan hihihiiii ! yang tak de kepala tu nama nya Rao

My first Event ....

My first Event ....
inilah majlis yang pertama saya hihihiiiii ! bersama-sama rakan ..... kami riang sekali ....hihiii ! naik bus beramai-ramai .. memey best .... tengok la budak yang kat belakang tu ... hihihiiiii ! aniss asal u punya gambar setengah jer ??yang dekat belakang tu faiz,wan, eqram and daus ... korang memey gempakzzzz ... hihihiii ! cayalah ...